Min helg

 
 
 
 
 
 
Japp bilder bilder.... Så här ser mina helger ut jämt.
Igår var jag också och fotade detta är bara ifrån idag. Jag har inte frågat om jag får lägga ut bilder på min blogg så gör inte det. Iallafall efter fotograferingen igår så åkte jag till Anna.♥ Pappa körde upp oss på stan vi åt köpte godis och bara låg och pratade i hennes säng till home alone 1. Skrattade ganska lite mycket hehe.. Men vi har inte pratat eller setts på 2 månader då vi båda jobbar... Suck vill inte att ska vara så.. Det var en paj and jump där Anna jobbar och då red hon hennes svarta. Jättefin. Sedan åkte vi vidare till dem små gula och jag red lite. Det var ett tag sedan nu och det var så mysigt. Ja såhär såg min helg ut ganska rolig och händelserik ändå. Nästa helg är det Axevalla där det är P.R.E utställning tagga tagga hihi!
Hästar/Ridsport, Porträtt | |
#1 - - VERONICA - fashionblog:

Åh vad härligt! Fantastiskt! :) Kramar!

#2 - - Linn Strömberg:

Vilka fina bilder <3

#3 - - Skogsraah ☾:

Låter härligt :)

#4 - - Yohanna af Skovde:

Vilka fina bilder du tar! :)

#5 - - Linnea:

Alltså Home Alone <3<3<3<3

#6 - - Annster:

Så fina bilder och vackra hästar <3

#7 - - Linda:

vilka fina bilder

#8 - - Silja:

Alltså..du är verkligen bäst på att fota! Helt otroliga bilder på magiskt vackra hästar😍

Upp