När livet går som man vill

Alltså åh ni anar inte!
 
Denna dag har liksom varit, PERFEKT! Hade jullbord i skolan idag inget dumt har hänt mig såå skönt! Ja ni har starat ett samarbete med ett företag som gör så fina saker tänker inte säga så mycket mer innan det kommer hem. Är verkligen så lycklig. Snart är det lov och jag har lite foto jobb och göra. Sedan ska rida två gånger med vilket gör mig jätte glad. Nu hoppas jag på ett nytt år med nya saker då inte detta året har vairt så toppen men men. Dagen i sig har gått fort vi bowla och hade lite allmänt oseriösa lektioner då det inte finns något och göra kvar. Snart är det även jul min syster ska få sin present jul känsla och allt, åh ge mig det här nu <3 
 
//So oh you have no idea! This day has been like, PERFECT! Had Christmas dinner at school today nothing stupid happened to me soo nice! Yes you have starat a partnership with a company that does such nice things'm not going to say much more before it comes home. Is really so happy. Soon it's holiday's and I have a little photo shoot and do. Then ride twice with making me really happy. I now hope of a new year with new things not this year has been so great though but. The day itself has gone quickly, we go bowling and had a little generic rogue classes when there is something and do remain. Soon it will even Christmas my sister will get their gift Christmas feel and everything, oh give me this right now <3//
 
Me and my sister at her's graduation at this summer.
 
 
 
| |
#1 - - Celine:

Åh men låter jättehärligt!

Upp