En sommardag med fölmys

 
För några dagar sedan var jag och Camilla iväg och fotade fölbilder. Jag tycker dem blev så himla fina och alla föl var så himla mysiga. Blev lite små biten då dem var riktigt busiga men dem var verkligen så söta. Alla var väldigt nyfikna och undrade vilka vi var! Jag har bara träffat 1 föl innan i mitt liv och det fick jag knappt ens röra. Men nu vet jag vad fölmys verkligen är. Det var helt otroligt roligt att få träffa dem alla. Jag var hos Camilla och Johanna, Johanna har jag även ridit med för ett tag sedan innan jag sluta. Vi fick även fota Camillias dotter med hennes islandshäst också eftersom hon skulle flytta om 1 månad. Tycker kärleken lyser igenom bilderna. <3 Det är så himla fint att få fram känslor i bilder det är det bästa jag vet. En kram runt hästens hals sedan händerna som bildar ett hjärta och hennes leende. Finns det något finare? Kärleken mellan människan och djur är oändlig. Jag är jättenöjd över bilderna men nu ska jag ta en liten paus ifrån hästfoto och fokusera på människor och natur. Jag har tröttnat lite nu eftersom jag jobbat så mycket med det. Därför väljer jag att ta en paus innan allt intresse försvinner, det vill jag verkligen inte!! 
Hästar/Ridsport | |
#1 - - Johanna Havsènius :

Shit vilka fina bilder!!!

#2 - - annelie:

Super fina foto

Upp