Resor

Solen strålar där ute. Godmorgon tisdag!
Det finns såååå mycket och tänka på ibland. Men jag älskar och sitta och smida planer. Det är 8 ynka dagar kvar nu till Sala och Harbo. Jag ska till Stockholm om en vecka också. Grevagården i mars med Jenna och Louise. Mitt livs äventyr har börjat nu igenom foto. Har ingen aning hur många städer jag åkt till. Jag har otroligt mycket och göra hela tiden känns som att äventyren aldrig tar slut. Jag är otroligt tacksam över att jag kan ta mig så långt bort. I helgen ska jag fota barn och träffa Lina! :D Har inte träffat fotografer på ett tag så jag tänkte varför inte? Hon verkar vara så snäll. Idag är det min kortaste dag sedan ska jag ut med sky och ta en foto prommenad!
 
Foto : Camilla Olsson.
 
| |
#1 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

va roligt :) du verkar ha fullt upp

#2 - - Linn Strömberg:

Åh vad roligt!

#3 - - Josse:

fin bild!

#4 - - Malin:

Vad roligt för dig :)

#5 - - Mirella:

Hej

Första gången jag tittar in här. Vilka fantastiska bilder du tar. //Mirella
www.livetmedhund.se

#6 - - Prietha:

Låter så underbart!

#7 - - Sigrid:

Så roligt med resor :D

#8 - - Amanda Forsman:

Roligt :)

#9 - - Tilda Barkselius:

Åh vad kul det låter :)

#10 - - ISA:

resepepp! så härligt med saker att se fram emot :)

#11 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Åh vad underbart med mycket planerat! :)

Upp