Onsdag

Hej på er och godmorgon!

Idag har halva lovet gott snacka om att man får ångest. Jag har gjort så lite men ändå mycket på lovet ändå. Idag ska jag inte göra något faktiskt mer än och vara hemma. Sky våran hund då ska ut och sedan ska de bäras av till sjukhuset om de inte blir några hinder. Tänker inte skriva ut varför jag ska ditt gör de någon annan gång då jag vet de hela i sammanfattning. För övrigt ska jag iväg på tävling på söndag och fota i ridhus.

De flesta har sakt att de otroligt svårt. Är de de? Jag har ingen aning de flesta ridhus har ett konstigt ljus så man får ha hög iso men jag vet inte får helt enkelt se. Synd även att de inte blev så mycket häst denna vecka. Men igår var de verkligen super mys med Anna. Och de gör jag lätt om! Ska försöka få porträtt bilder idag med kameran mot spegeln så ni får se några bilder på mig idag med! Ha en bra dag.

 
Porträtt | |
Upp