Planer

 
 
 
Jag har liksom alltid haft en plan bakom allt hur jag jobbar med mina saker. Jag är riktigt tacksam för det för jag tror det verkligen har hjälpt mig. Sedan är jag riktigt mål inriktiad också. Om jag ska ha något då ska jag det med. Som mitt objektiv som jag ska beställa nästa helg. Känns helt sjukt roligt kan jag säga! Jag har alltid varit akiv att åka runt jag fotar ofta varje helg har varit så hela September men det är bara så kul och klagar inte. Sedan så syns jag en del i media. Jag har en instagram med 4406 följare nu följ den HÄR! Det är så kul att allt har gått så jäddra bra! 
Fotografi, Hästar/Ridsport | |
#1 - - Linn Strömberg:

Fantastiska bilder!

#2 - - Skogsraah ☾:

Vad roligt :)

#3 - - Maja H:

Så fina bilder, kramis

#4 - - Petra:

Kul

Sv nä det är väldigt irriterande

#5 - - Angelica Bengtsson:

Så himla kul, jag fotar också och har haft lite "fotojobb" nu i höst och det är kul när det känns som man kommer någonstans med det :)

#6 - - Malin Thorell - hobbyfotograf:

Va roligt med så många följare på instagram :)

#7 - - Cassandra:

Fina bilder :)

#8 - - Alice:

Roligt med nytt objektiv!

#9 - - Alice:

Ja det är ju så himla snyggt och stilrent!
Älskar dina bilder! Superfina. Och headern är väldigt fin!

#10 - - Liene Svärd:

Tack :) Kanske ska ha frågestund.

Fina bilder och kul att du har så många följare på instagram!

#11 - - Hanna Sahlqvist:

Fan vad grym du är på ren svenska! Kämpa på du är så himla duktig :)
Kram Hanna!

#12 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Det låter bra! Fina bilder :)

#13 - - linah:

såå kul!!

#14 - - Matilda S:

Jag smyckar egna armband och för varje armband från "Månadens armband" jag får sålt går 40 kr direkt till en hjälporganisation som ni bestämmer!

Kika gärna in på min blogg under fliken "Breclets w. hearts för mer information eller gå in på min Facebooksida: https://www.facebook.com/groups/1486551455005406/

Kramar Matilda

Upp