Jag ska ut och resa

Alltså åh är så himlans glad!
Ska nämligen ut och resa en kortis ifrån Örebro vilket är jättekul. Nämligen Västerås och fota där. En tjej ville ha en fotografering där så blir tåg resa dit vilket ska bli så himlans skoj! Hon ville ha bilder tillsammans med sin ponny och henne. Blir dock inte fönns vecka 38 om två veckor exat för ska fota på en Onsdag. Har studiedag! I helgen fotar jag i Lindesberg på lördagen och privat fotografering på Söndagen. Nästa helg är det skogslotten fre + lö i Norrköping med Lee och Miranda. Vilket ska bli så kul! Var ett tag sedan jag hackade på där! Sedan 17-18 oktober ska jag åka på PRE utställning. Ska sova på vandrar hem med Therese Hubner en annan fotograf! Så ser planerna ut nu!
 
Fotografi, Resor | |
#1 - - MATILDA ROSQVIST:

Hej tjejen hade du kunnat hjälpa mig att rösta på mig här: http://missglossy.se/entry?id=454 det tar typ 1 sekund! Hade varit såååååå snällt :D kram!

#2 - - molly ❥:

vad roligt med så mycket foto! önskar det fanns lite fler tävlingar i närheten där jag bor, fick upp suget rejält nu i helgen haha :o

sv: jo tack det gick bra! :D kram

#3 - - Helena :

Åh va kul att du kommer hit lycka till :)

Upp