Onsdag

Åh onsdag och en bild på mig. Första gången eller? Hehe..
Längsta dagen på veckan slutar 15:20. Har inte så mycket och göra just nu vilket känns underbart skönt. Idag ska jag försöka sätta in mer planer för v.44. Ja nästa vecka åker jag till Skara/Axevalla ska bo med världens härligaste människor.♥ Ska bli så skönt och roligt! Sedan ska jag till Uppsala också. Försöka planera in med en P.R.E hingst också i västerås. Ska sova med henne i Axevalla vilket känns bra. Har även lett in ett sammarbete med en konstnär som ska måla av 3 av mina bilder som jag kommer sätta upp. Ni ska få se händer så mycket just nu, så hinner knappt med haha. Men det ska bli kul. Jag lovar och lägga ut och skriva varenda sak som händer. Är ganska så lycklig. Har 3 privat fotograferingar i helgen också vilket är så kul!
 
| |
#1 - - Yohanna af Skovde:

Vilken skön känsla du förmedlar. Vad roligt att det känns bra :)

#2 - - linah:

va fin du är:D jättesnygg outfit! <3

#3 - - Liene Svärd:

sv: Kommer väl sakna blogga ibland men det är ändå skönt :)
Fin bild. Kram!! <3

#4 - - Lady M:

Gud vad kul det låtet :)

#5 - - Céline:

så fin du är! :)

#6 - - Linnea:

Åh, vad spännande med ett konstnärssamarbete!!

#7 - - MATILDA:

Så fin bild :D

#8 - - Flisan:

Fin bild :)

Upp