Fredag

Åh äntligen fredag!!!!
Imorgon ska jag inviga mitt nya objektiv på Doxa och hennes föl Bojjan fast ja Bojan är ju liksom storhäst ändå tror hon är 5 kanske. Ska bli såå kul och träffa denna svarta prinsessa igen då hon är så härlig. Bea ska hämta mig i sköllersta och köra mig dit igen då efter fotograferingen ska jag till min mormor eftersom hon har fyllt 69 år. Ska bli så kul och fota Doxa då vi har mer tid denna gång samt att båda kommer vara knoppade. Doxa ska ha kandar och Bojan vanligt träns bet så på Bojan så ska jag klona bort tyglarna sedan. Sedan på söndag så ska jag åka till Lee,Miranda och Izabelle och fota där. Ska bli så kul varning för söt chock på Ballerina så söt ponny ni ska få se hehe... Och vet ni det är exat 2 veckor kvar tills jag drar ner till Axevalla en hel helg är så taggad!!!
Porträtt | |
#1 - - Petra:

hoppas du får en härlig fredag

sv tack så mycket

Svar: Tack dsm :)
Isabelle Johansson

#2 - - Josefin:

Ååh, så fin häst!

Svar: Verkligen <3
Isabelle Johansson

#3 - - Skogsraah ☾:

Så himla fin bild!

Svar: Tack :)
Isabelle Johansson

#4 - - Yohanna af Skovde:

Men herregud vilken fin bild! Jag är alldeles stum!! :O

Svar: Åh tack hon är så vacker <3
Isabelle Johansson

#5 - - Angelica:

Vilken underbar bild!

Svar: Tack! :)
Isabelle Johansson

#6 - - linah:

jättefin bild:D!
ha en grym helg nu <3

Svar: Tack, detsamma :) <3
Isabelle Johansson

#7 - - Lee:

Doxas föl kallas Dojjan!!! :-) ;-)
Tror hon heter Donata eller något sånt

Svar: Jaha oj då ahhaha du ser vad bra koll jag har :-)
Isabelle Johansson

#8 - - Linn Strömberg:

Låter ju super kul :D

Svar: Ja! :D
Isabelle Johansson

#9 - - Linnea:

Alltså åh, så fin bild! Låter superkul förresten!

#10 - - Linnea, fotografier:

wow vilken fantastiskt bild!!

#11 - - Lili:

Vilken fin och mysig bild!

#12 - - Silja:

Wow så fin bild, och otroligt vacker häst! 😍

#13 - - Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

Woow, vilken snygg bild och häst!

Sv: Tack så mycket finis! <3

#14 - - Petra:

sv ja verkligen tycker detta året har gått otroligt fort måste jag säga

#15 - - Hanna Sahlqvist:

Men SHIIIT vilken helt fantastisk bild :DD
Kram Hanna!

#16 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Men åh vilken fin bild på en vacker häst :)

#17 - - Amanda Jönsson:

Otroligt vacker bild!

#18 - - Jasmine Lundgren:

Gud så fin bild!!

#19 - - ❥ Ellinor Sjöberg :

Jätte fin bild på den mörka hösten mot den höstfärgade bakgrunden :D Fantastiskt!

#20 - - JohannaEwa - Foto & design:

Vilken underbar bild!!

Upp