Jag älskar mitt jobb

 
 
 
 
 
 
Mitt jobb jag gör - mitt liv. Kan inte tänka mig något annat.
Dem flesta vet inte hur mycket en fotograf jobbar med sina bilder. Jag älskar att redigera se skillnad gemföra bilder. Se vad jag gjort förut och se min utveckling. Bilder med känsla är stor favorit. Jag har lärt mig och redigera i photoshop naturligt och tar varje kritik chans jag får. Pratat med stora fotografer ska på workshop i Sundsvall 2016 på sommaren. Har såå mycket och göra vilket är så kul också! Jag har även bestämt mig för att sluta fota tävlingar fram tills Maj/April. Då min klubb startar upp sina tävlingar är anställd alla tävlingar där, vilket är kul. Jag är så taggad för 2016 ser fram emot alla möjligheter, allt jag har och göra. Ska träffa ITS Raffety (länk på namnet) och fota honom 5e december. Sveriges finaste tinker/irish cob hingst med Camilla som jag ska fota med imorgon också. En P.R.E hingst samt nästa vecka ska jag fota henne. Mycket roligt har hänt iår faktiskt som jag är glad och stolt över. Nu är 3 fotograferingar inplanerade sedan Sweden horse show också men där fotar jag ej iår. 
Hästar/Ridsport | |
Upp