Dags och bli kreativ igen

Idag ska vi dra ner till örsta igen och jag fick bli fotograf (vilket jag absolut inte säger nej till, ahha!!) Vet inte vilken Mirandra har tänkt och rida faktiskt iallafall någon av dem två på bilderna. Ja här är två av alla bilder på ridlägert förra veckan saknar alla där nere. Idag hoppas jag solen skiner så jag får några snygga nya bilder! Bilderna jag tar lovar jag kommer upp redan ikväll. Efter örsta rider jag ut på C med Mirandra och den hon inte rider på örsta. Ne nu ska jag kila ner till stan och köpa en ny sak det får ni se sedan. Så taggad hihhi!
Hästar/Ridsport | |
#1 - - Anonym:

Jag gillar bilden på Fly!

#2 - - sandra:

tack desamma :)

#3 - - Cornelia:

Vad roligt att fota, lycka till! :)

#4 - - Skogsraah ☾:

Härliga bilder :)

#5 - - Anonym:

såå fina bilder!

#6 - - Johanna Utterberg:

Kul och agera fotograf! :)

#7 - - Anonym:

Men gud så kul!!

#8 - - Anonym:

så fina bilder!

sv: ack så himla mycket underbara du!

#9 - - Jeanette:

Fina bilder :)

Upp