När tiden springer iväg

 
 
I 2 veckor har jag suttit här i denna mysiga studio som nu och skrivit arbetat. 
Jag har världens bästa handledare som lärt mig så mycket i photoshop ni kommer märka av vid senare tillfällen. Att tempraturen avgör så mycket i en bild. Hur skärpan kan förstöra bilder, ja ni hör. Sååå mycket roligt. Det är så härligt och sitta i en mysig studio och redigera fixa med hemsidan. Min fritid typ ju? Hur har denna vecka sett ut då? Inte alls mycket faktiskt. Sålt min gamla kamera, träffat Anna, jobbat och massa mer. Mina helger har varit riktigt hektiska, har haft massor och göra. Så för en gång skull ska jag få vara ledig ska vara hemma hela kvällen och imorgon och koppla av. Fy vad skönt! Hade tänkt och börja blogga seriöst igen så ja nu kör vi 2016. Är så himla taggad. Har även testat på Canon när jag varit här i studion och jag är mer än tacksam för att jag fick göra det. Nikon is the shit för mig, haha!! 
 
Fotojobb | |
#1 - - Petra:

sv tack så mycket hoppas du får en fin fredag kram

#2 - - Linn Strömberg:

Vad härligt att du har haft en bra handledare. Det gör ju såååå mycket!

#3 - - Jhennifer :

Va spännande och roligt det låter. Guld värd med en duktig handledare. Ha en skön dag :)

#4 - - Yohanna af Skovde:

Det är så kul men massa att hålla reda på! Svårt att bli nöjd när man vet hur mycket man kan pilla med bilder och så :)

#5 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilket mysigt ställe! :)

#6 - - Skogsraah ☾:

Superfin studio :)

Upp