Its rafferty

 
 
Denna bild alltså <3 Duktiga Rebecca Crossen ska måla denna bild på en canvas!
 
 
(Jag och mys Raffe, denna hingst alltså snäll <3 )
 
Alltså den här hingsten, nyper mig i armen jag har verkligen fotat den här!
Det kändes som en dröm. En dröm att se honom. En dröm och ta i mannen och dra ut flätan se mannen slinga ner till till fötterna typ. Pannluggen då. Trodde det var mannen typ. Hela hästen är ENORM. Men inte bara det, hans ägare har ett hjärta av guld. Älskar ägare till hästar som är otroligt snälla vilket Linda var. Fina lilla häst kan man ju säga. Han är faktiskt bara 150 cm vilket är typ som ponnyn jag red förut haha?! Man luras av att han är så grov. Jag hoppas att vi får kan komma tillbaka nästa sommar. Vorre så kul kanske inte bästa årstiden och fota på, men modellen är så snygg!  Då när vi fotade det var storm, men inte så farligt när vi fotade men sedan drog det på tur vi hann! Helga har satt stopp för mycket i helgen men inte för och Camilla. Vi drog oss iväg vilket var tur :-) En otroligt talang full tjej som heter Rebecca Crossen ska måla av den trejde bilden och jag blir hennes referens. Nu väntas en ny spännande vecka i studion ska bli så kul förhoppningsvis ska vi ut på foto uppdrag, hihi!
Porträtt | |
#1 - - Annster:

Vilken otroligt vacker häst <3

#2 - - Katarina:

Men gud så vacker häst! :)

#3 - - linah:

åh va fint! <3

Upp