Last sunset

En bild från några veckor sedan när mitt 50 1,8 mm var helt nytt!
Alltså wow vad saker har förendras! Jag har fotat ett bröllop och massa andra saker. Kan knappt vänta tills jag får igång denna blogg igen eller ja min blogg. Det spelar ingen roll vilken sida jag är på egentligen. Jag testade nouw för ett tag och sidan är superbra det är inte det. Jag känner bara att min fotografi blogg passar inte där. Dem bloggarna jag sett på topplistan fotar mode och sig själv samt resor. Min vardag är inte som deras, vi alla kanske har olika syn på vad en foto blogg. Men här på blogg.se med er, det är då jag känner mig som tryggast! Nu imorgon är det midsommar och jag ska bara lata mig och ta hand om massor av jobb. Har en hel del bilder jag behöver redigera. Sedan planerar jag och Lina en fotografering igen vilket ska bli jätteroligt hon är jätteduktig på och fota, verkligen! Av under så tycker jag sommarlovet gått alldeles för fort. Hjälp snart är juli men ska bli så skönt att vara ledig i några månader till innan jag sitter i skolbänken igen. Men jag saknar det ibland faktiskt, bara lite! ;-)
Natur | |
#1 - - ensekundtusentankar.blogg.se:

Vad fin! Älskar mitt 50mm 1,4 ! Gillar blogg.se med och prövat många genom åren. Är ganska ombytlig av mig!

Svar: Tack! Ja är sååå nöjd med objektivet :)
Isabelle Johansson

#2 - - Anonym:

I love your way of capturing pictures !

#3 - - Johanna Havsènius :

Så mysig blogg! :D

Upp