Macro x2

Jag har verkligen fått upp ögonen för Macro? Vet fasen inte varför men total älskar det. Fatta vad nära folk man kan komma? As coolt enligt mig iallafall, haha! Jag hade solat i 2 timmar och bestämmde mig för att fota lite och hittade på massa roliga och konstiga ideer med mammas blommor, som alltid! Nu ikväll ska jag ut och ta en prommenad i solnedgången med Sky innan jag kryper i sängen och kollar på serier. Imorgon ska jag fota Alva och Wigge samt kanske gå och shoppa med Linnea. Vi får helt enkelt se vad morgon dagen har och säga!
Foto - Macro | |
#1 - - CAMILLAESI:

fina bilder :)

#2 - - FREEDOMtravel:

Fina bilder! Så kul när man kommer nära med makroobjektiv!

#3 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Fina bilder :)

#4 - - Bambi:

Wow vilka bilder! Macro har verkligen sin charm måste jag ju säga :P

#5 - - Hanna Sahlqvist aka Hannavic:

Men WOW vilka awesome bilder!! Loveeee them du är ju sjukt duktig :D

Många kramar från Hanna <3
www.hannavic.se

#6 - - Lovisa (wildisland):

Wow, första bilden var riktigt cool!

Upp