Snö

 Jag står bakom kameran. Inte min grej men om man vill ha nya bilder till bloggen så ja.. Då blir det såhär..
Bilden är tagna på mig är av duktiga Erik Popek.
Jag kunde inte le haha så borde något fult. Så ja jag bjuder på den här, haha!!
Doxa och Beatrice igår. Blev en hel dag med massa fina bilder!
Miranda och Misty innan nyår. Så himla fina båda två <3
Jag in action. Vi försökte med paraply men ja, kan ju inte alltid gå som man tänkt sig hehe... Bilden är tagen av Camilla Olsson.
Jag var och fotade hos Lena Mårtensson som äger stall hultet P.R.E. En snö galopp med hingsten Tesoro xxl tror jag haha??...
När jag fotade hos Therese i Degefors. Så fina fjordingar!!
 
....Oj vad jag har fullt upp. Åker var som känns det som just nu hehe. Det är så himla vackert ute just nu allt är vit och glittrar, jag älskar verkligen vintern... Fast inte kylan och det värsta är, allt är som finast när det är som kyligast! Men det är så kul coh se reslutaten även fast man fryser som tusan. När man väl står där och önskar man satt i soffan med en varm filt & choklad. Men när jag väl sätter mig vid datan blir jag helt förtrollad och ångrar ingen sekund. Men nu ett nytt år, vi är redan inne på v.3!!! I helgen står foto båda dagarna. Första dagen blir ett P.R.E stuteri i Arboga och söndagen Camilla och Tempen i soluppgången. *Snark* 
Sedan tror jag, om jag inte minns fel! Så ska vi fota shettisar också. Så detta är min vecka har fotat som en tok under Januari men drar ner på det i Februari och Mars. I april sätter jag igång igen sedan!
 
 
| |
#1 - - linah:

du har väldigt fina bilder i din blogg! <3

#2 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Helt underbara bilder :D

#3 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Så många härliga bilder :)

#4 - - alma:

härliga bilder :)

#5 - - Kaffehörnan:

Wow helt Amazing bilder

#6 - - annelie:

fina bilder

#7 - - Annie:

åh, gud vad jag älskar P.R.E hästar :)

Upp