Bröllop

 
Ifrån när snön glänste på marken. Tusan vad stel jag ser ut, haha... 
Äntligen så är snön tillbaka känns helt galet bra! Idag ska jag iväg på nya äventyr igen! Ska foa en nordsvensk. Men nog om det jag har ett bröllop jag ska fota!! Förstår ni? Jag har DRÖMT om detta och idag då ska jag fasen också göra det. Eftersom det är så många människor som vill bli fotade har jag bestämt mig för att köpa ett nikkor 85 mm f/1,8G kommer ta en stund men kommer vara så värt! Min kusin tar ju även studenten så jag tror att det kommer bli superbra bilder. Jag ska även till Sala snart och Harbo. Massor av sponsorer. Detta ska bli så kul. 2016 har ju knappt börjat?!
 
 
 
 
| |
#1 - - Malin:

Vad roligt att du ska fota ett bröllop :)

#2 - - N:

Vad kul!!

#3 - - Anna Sofia:

Vad spännande! Roligt att året börjar så bra för dig! :)

#4 - - Skogsraah:

Vad roligt! :)

#5 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Va söt du är :D

#6 - - Livet i USA:

Wow, spännande!! Lägg gärna upp resultatet:)

#7 - - anneli:

vad kul att det går framåt, tycker om att titta på dina fina bilder :)

#8 - - Linn Strömberg:

Fina du <333

#9 - - Tilda Barkselius:

Åh vad kul att du har så mycket på gång!

#10 - - Amanda Forsman:

Ååh vad roligt att fota bröllop :D

#11 - - Yohanna af Skovde:

Vad spännande! Hoppas det går bra! :)

#12 - - Flisan:

sv: eller hur :D

fin bild :D

Upp