Vår vår och ännu mera vår

 
 
 
 
 
Jag tog ut kameran och plåtade lite i söndags. En otrolig solnedgång! Nikon d7100 + 70-200 2,8 VC
Jag älskar älskar solen. Det är så sjukt fint ute just nu det gröna börjar ploppa fram. I söndags så flög jag ut. Eller ja nästan! Solen hade knappt visat sig på dagen och när den kom fram sprang jag ut som en galning och plåtade Sky. Det var så himla vackert och solnedgången blev helt magiskt. Jag hoppas att det blir lika fint ikväll! Sky är så himla guld värd. Älskar att bara honom hemma och kunna fota honom precis när jag vill, eller ja nästan. Brukar faktiskt inte fota natur ofta. Det har väl hänt någon gång men inte så ofta. 
Jag har inte riktigt insett vilket objektiv jag har. Förut innan jag köpte mitt 70-200 hade jag ett 70-300 men att bara ha 2,8 i bländare. Det är helt sjukt! Hoppas på en solnedgång på lördag då kan bilderna bli helt magiska. Ska fota vid vatten med en vit pre som kan stegera. Tänk det vid solnedgången, magiiii!!!
 
Hörni, jag ska till Gotland! Med Lina. Ja någon gång i sommar iallafall Juni eller Juli. Jag har typ alltid velat vara på Gotland. Så ja nu kör vi, typ haha. Jag hoppas att det blir i Juli. Planen i sig just nu är att fota hästar hos en tjej vid stranden! Men vi kanske stannar där längre eller fota landskap? Ska bli så himla kul och åka dit då Lina också är hästfotograf eller iallafall intresserad av häst foto! PS.. Jag skrev om att jag skulle fota Norrsken och ja det lyckades! Jag ska lägga ut det när jag är klar med min norrskens säsong är över. Men det har varit så roligt och fota norrsken. Även om det blivit en hel del sömn lösa nätter!
 
Natur, Porträtt | |
#1 - - Linn Strömberg:

Åhh vad fint!
Och åh vad kul att åka till Gotland, dit vill jag också :D

#2 - - annelie:

vackra bilder

#3 - - Prietha:

Underbara bilder!

#4 - - Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione:

Vaknade upp till strålade sol men hade gärna haft de lite varmare :)

#5 - - Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

Härliga bilder!

Sv: Kul att du gillade inredningen! :D

#6 - - Polly:

Vilka fina bilder. Kram

#7 - - Livet i USA:

Underbara bilder. Och avis jag blir att du ska till Gotland! :)

#8 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

fina bilder :) Åh Gotland! Dit vill jag med!

#9 - - N A T H A L I E :

Gud va vackert! :) kram

#10 - - Theresia:

Så fina bilder!

Upp