Rymden

Ända sedan jag varit liten har rymden påverkat mig.
Stjärnor allt. Jag har alltid älskat det. Jag ska ut ikväll och plåta med vovven min. Idag står dock vintergatan på schemat. Såg någon norrskens notis vet inte. Jag tror att det kanske kan gnista till här runt 23 tiden vet inte riktigt om orken eller tiden finns. På ett sätt känns det men hallå det är sista norrskenet för iår kanske kom igen. Och åt andra sidan känns det som men vad tusan kom igen nu Isabelle, det kommer i höst. Höst är inte så långt bort.
Men jo det är den och den är inte välkommen än haha. Jag älskar iallafall stjärnor ska gå till ett riktigt mörkt ställe och fota ska bli hur kul som helst. Men idag ska jag fota vintergatan. Jag ska försöka åtminstone. Johanna har jag följt nu ett tag och älskar hennes stjärn foton. Jag blev så tagen att jag blev tvungen och försöka själv. Stativ står klart kameran lika så. Nu ska jag duscha och fota lite i solnerdgången. Norrsken och vintergatan eller bara vintergatan återstå och se. Hur fint som helst. Är du med norrskens älskare? Kolla in denna sida på facebook så himla bra!
Norrsken över Örebro den 16 februari. Kom tillbaka </3
Nattfoto | |
#1 - - Polly:

Ååå jäklar vad fin bild. Duktig du e. Kram

Upp