För snart 1 år sedan

 
 
 
 
 
Studenten 2015.
Känns snart redan som ett år sedan när jag stod där barfota på våghuset torget coh fotade alla studenter. Brevid mig hade jag mina klack skor jag ångrar stort jag gick runt hela stan med alla andra. Så då, där var jag med. Råkade även hamna med i NA. Nog om det. Hallå vi är i April? Jag har sommar lov den 3 juni och det är helt oslagbart. Känns som det nyss var Januari och att jag stod i mina vinter skor i flera DM snö och fotade snö galna hingstar. Haha, ja tiden går fort. Jag står även fotograf på min kusin student iår med. Häftigt och otroligt roligt. Har faktiskt utvecklas ännu mer sedan förra året och hoppas på några bra känslo samma kort. Om man har en moster som min så är nog inga problem. 
Jag är så himla nöjd och tacksam ändå för alla chanser jag får. Det är så roligt och fota allt möjligt även om hästfotografi är det jag är bäst på.
Nu - Ja ... Jag springer som en tok varje gång jag ute och går med min hund och kollar på trädens knoppar. I helgen ska det bli sol och 12-13 grader varmt. Jag vill så gärna att dem ska slå ut. Snart smäller det jag kommer vara allt ifrån Småland till Umeå med Lina. Förstår ni vilka chanser jag får, om ni också får det tacka inte nej. Tror detta kommer bli otroligt!
 
//

Students 2015.
Feels soon already like a year ago when I was standing there with no shoes on the weighing and photograph all students. Beside me, I had my heels, I regret big I walked around the town with all the others. So after that, i can't not talk about that okay haha... I also was in the magazine NA. There is a magazine in Sweden about the landscape i live in. Enough about that. Hey, we're in April? I have summer holidays on June 3 and it is absolutely unbeatable. Feels like it just was January and I was standing in my winter shoes in several DM snow and snow-footed when I photograph crazy stallions. Yeah, they LOVE snow. Haha, yes, time flies away. I am also a photographer at my cousin's graduation this year to. Awesome and incredibly fun. Have actually developed even more since last year and hoping for some good emotional card. If you have a aunt that my so is probably no problem.
I am so happy and grateful nonetheless for every chance I get. It's so fun and shoot everything I possible can even if the horse photograph is what I do best.
Now - Yes ... I run like crazy every time I go out with my dog ​​and checking on tree buds. This weekend it be sunny and 12-13 degrees. I want the leaves turn out. Soon, slamming it, I will be everything from Småland to Umeå with Lina. Do you understand what chances I get, if you also get the thank not say no. Think this will be incredible!

 

Porträtt - Människor, Student | |
#1 - - Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

Härliga bilder! Minns när man själv tog studenten.

Upp