Bakom kuliserna

En kall dag i februari iår..
 
Tiden har runnit iväg sedan jag skrev sist. Jag har hunnit blivit 1 år äldre och min syster fyller år idag. Jag har så stora planer på gång och jag vill bara skrika. Jag vill säga allt, till er. Jag är så himla glad att jag var ta tag i allt jag ska göra. Ha mitt egen monter på fjordhästens svenska mästerskap. Snart är det maj och trädens löv kommer snart blomma ut. När denna bild är tagen vet jag att jag bara ville ha löv. Jag och Lina har stora planer i wadköping senare i Maj. Ibland känns det som jag får så mycket och göra att mina förhoppningar och drömmar att det får mig att spricka. Jag är så himla tacksam att jag började och fota. Träffa människor.
Idag ska jag ta en lång prommenad med sky och fota en hel del natur, var ett tag sedan faktiskt! Så nu är det dags. Min syster fyller även år idag, så det blir nog lite fotografering där med.
| |
#1 - - Linn Strömberg:

Åh vad kul att ha saker på gång :D

Upp