Prao i en fotostudio

Åh jag typ världens lyckliaste människa. Har fått en pratik plats på en fotostudio mitt i stan. 
Det känns så himla kul och jag är STOLT! Dem flesta var förvånande otrevliga kan jag påstå. Men det är så kul verkligen. Foto är verkligen det jag vill jobba med. Så varför inte testa liksom? Dem ska jobba mycket i photoshop vilket är ett stort + för mig då kan jag lära mig mycket mer. Jag tror verkligen detta kommer bli bra, dem jobbar mycket med porträtt på barn och bröllop. Alltid kul och testa någon nytt! Detta är dock inte för en om 2 månader men dem vill ha in ansökan ganska nära.
Photoshop | |
#1 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Vad roligt! :)

#2 - - Linnea:

Åh, vad roligt!!

#3 - - jhennifer:

Vad kul!

#4 - - molly ❥:

men vad spännande! hoppas det blir kul! :D

sv: åh tack finis!

#5 - - Emelie Pahlin:

Gud vad kul för dig att du fick en praktikplats på en fotostudio! :D

#6 - - Josefine ♔:

Nejmen ååå vad himla roligt! Grattis! :D

#7 - - Beatrice Johansson:

Åh, så otroligt roligt:D Grattis:)
sv: Ja, lite tyvärr:/ Kramisar

Upp