Min älskade

 
Asså åh mitt vackra hjärta på 11 år!!!
Idag åkte vi till vetrinären han hatar det verkligen, stod verkligen och skakade usch ne. Ville hänga med men ändå inte skulle bara få ågnest om jag inte gjor det. Så ja vad gjorde jag inte? Åkte med såklart. Han var verkligen så duktig gav inte ifrån sig ett något knappt. Min finaste kille ♥ Han har problem med att bajsa och har ont i höfterna så han har fått medcin på det vilket känns skönt så behöver man inte tänka på mycket iallafall! Sedan efter det så åkte vi till mormor en kort sväng för att vi skulle säga hej då hon fyllt år. Vilket var riktigt mysigt, älskar landet! Bilderna togs igår då han hade blivit borstad. Älskar verkligen ljuset han var jättefin och vi fick verkligen till bra bilder. Mitt hjärta han kanske inte finns så länge som vi vill ♥ Ska ställa ut honom imorgon kanske då nya objektivet anländer hihi!
Porträtt | |
#1 - - Skogsraah ☾:

Så fin!

#2 - - Yohanna af Skovde:

Meeen så fin hund! Skönt att det gick bra!

#3 - - linah:

sååå fin!! <3

#4 - - misshappineess.blogg.se:

Å vilka fina bilder och superfin hund ! :)

#5 - - Alice:

Så fin! riktigt fina bilder!

#6 - - Linn Strömberg:

Åh vad fin! <3 Skönt att höra att det gick bra hos veterinären

#7 - - Emma Engström:

Men vilken otroligt fin skönhet! :D

#8 - - felicia:

men åh vad fin!! och skönt att allt gick bra

#9 - - Petra:

Fina foton

Sv tack

#10 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Såå fin! :)

#11 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Superhärliga bilder! :)

Upp