Linnea Haglund och Flinta

Före:
Efter:
 
Vem trodde att redigering kunde vara så kul? Inte jag iallafall. Wow vad kul det är!
Åh vad nöjd jag är med mina bilder ifrån igår var helt underbart ljus och jobba med och få till. Har äntligen lärt mig och få till ett ljus jag sökt efter. Tack vare underbara Theresia <3 Det är alltid svårt med vita hästar och jobba med ljus och sådant men tyckte jag lyckades ganska bra. Hästen ser inte alls över exponerad ut som jag trott. Ps är helt ny värd för mig och jag har bara lärt mig en liten del av den. Nästa fotografering hos någon blir om 13 dagar med Bea och hennes hästar hon äger även Doxa mina favoriter! Ska bli så kul! Igår hörde jag även att Axevalla blir av yes sjung det inom mig. Ska på vandrar hem i två nätter med 3 andra tjejer. Ska bli så kul!!! I helgen bär det av till vittvång och att fota. Nästa helg beställer jag även hem nytt nya objektiv! Här kommer lite fler bilder ifrån igår!
 
 
 
 
 
 
Jag fattar inte?! Varför vill alla ha svarta bakgrundsbilder haha?!
 
 
 
Photoshop, Porträtt | |
#1 - - Alice:

Jätte fina bilder!!

#2 - - Daniella:

Otroligt fina bilder :)

#3 - - Skogsraah ☾:

Åh vad fina bilder!

#4 - - Carolina Thoor:

Underbara bilder!

Sv; tackar! Ja, det har varit jätte mysigt :)

#5 - - Josefine ♔:

Åh, vilka himla fina bilder! :D

#6 - - Sanna | Beauty & Bride:

Åh så vackra bilder :)

#7 - - Nora Lindblad:

Jätte fina bilder!! :D

#8 - - Linn Strömberg:

Såsåså fina bilder <3 Älskar redigering. Nästan roligare än fotograferingen

#9 - - Yohanna af Skovde:

Jättefina bilder! :)

#10 - - Alicia:

Jättefin blogg! Här kikar jag gärna in fler gånger...

#11 - - :

Jättefina bilder verkligen! :)

#12 - - N:

Superfina bilder!!

#13 - - Ida - foto & häst:

gud så vackra bilder och superfint redigerat! :D

#14 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Härliga bilder! :)

#15 - - Lili:

Den tredje bilden nerifrån är helt fantastisk! I övrigt väldigt mysiga bilder. :)

Upp