Före och efter

Före:
 Efter:
 Det är läskigt hur mycket en redigering kan göra faktiskt haha.. Men jag är så nöjd med denna. Jag fick äran och få denna bild bli redigerad av Theresia! Hon är sjukt grym hennes blogg är ----> http://sandahl.blogg.se/ Hon ska även lära mig hur jag redigerar såhär imorgon eller på fredag. Blir perfekt till helgen då jag ska fota Linnea Haglund och hennes vita ponny Flinta. Ska bli kul! Idag fotade jag 3 personer ska försöka få bilderna upp imorgon eller på fredag då jag lärt mig hur man ska redigera haha. Gillar ni före och efter ?
Före & Efter | |
#1 - - MATILDA ROSQVIST:

Wow grymt, vilken skillnad :)

#2 - - Hanna Sahlqvist:

Men shit! Som du skriver, läskigt hur mycket redigering kan göra för åhhh vad snyggt det blev :D
Kram Hanna!

#3 - - Alice:

Riktigt fin redigering!

#4 - - Skogsraah ☾:

Galet vad fint det blev!

#5 - - Amanda Jönsson:

Åh va snyggt!!

#6 - - Matilda :

Wow! Redigering är grymt kul :)

#7 - - Beatrice Johansson:

Så himla cool redigering!:)
sv: ja, verkligen:) Kramisar

#8 - - Nora Lindblad:

Galet snyggt! Vad jag hade önskat att man kunde redigera så, såå häftigt!

#9 - - Isabelle:

Men åh så vackert! Och superfin header btw! 😍

#10 - - johanna:

hur fint som helst!

#11 - - Josefine ♔:

Åh ja jösses vilken himla skillnad!! Skulle också vilja lära mig hur man redigerar sådär :D

#12 - - Patrik at Brass&Gold:

Vilka fina bilder!

#13 - - rebeccafornstedt.blogg.se:

Oj vilken skillnad!

Upp