När min syster tog studenten

 
 
 
 
 
 
Jag inte inte fota människor punkt slut trallalalala.... suck..
 
Alltså usch jag har alltid haft svårt och fota människor mina vänner tycker bilderna blir jättebra. Personligen har jag alltid haft svårt och fota människor på något sätt. Jag blir aldrig nöjd. Min syster blev jättenöjd med bilderna medans jag är... jag?... hehe.. Men studenten kommer jag inte lämna nästa år tar min kusin. Känns bra att kunna öva på det. Samt ska jag försöka ta student fotograferingar innan stundenten gärna med häst hehe.. Men på något sätt är det en utmaning. På ett roligt sätt. Ja nu vid 11 det är lördag när jag skriver detta då jag råkade göra det så alla kunde se skulle blivit ett utkast aja. Idag ska jag fota en hel dag ungifär. Sedan åker jag till Annaa och sover där. Ska inviga mitt objektiv i hoppning och få rida en gul. Bilder kanske kommer om jag kan rida, det får framtiden visa helt enkelt!
Porträtt, Student | |
#1 - - Cassandra Haraldsson:

Härliga bilder :)

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Tycker dessa bilder är superhärliga! :)

Svar: Tack Amanda :)
Isabelle Johansson

#3 - - Linn Strömberg:

Tycker bilderna är jättefina!

#4 - - Amanda Jönsson:

Åh så fina bilder!

#5 - - Isabelle:

Åh vilka vackra bilder!

#6 - - Hanna Sahlqvist:

Men bilderna blev ju jätte fina ju? :)
Kram Hanna!

#7 - - Skogsraah ☾:

Så fina bilder :)

#8 - - Petra:

fina bilder

sv tussen tack

#9 - - Annster:

Fina bilder :)

#10 - - Yohanna af Skovde:

Vilka fina bilder!

#11 - - ISA:

de var ju SÅ fina. Underbart ljus och väder ;)

#12 - - milina.blogg.se:

Superfina bilder :)

#13 - - FrökenTV, bloggen om tv och film:

jätte fina bilder

#14 - - linah:

såå fint:D!

#15 - - ❥ Ellinor Sjöberg :

sv; Det blev super härligt! Hoppas du haft en fin helg tjejen! :)

#16 - - Céline:

så fina bilder!!

#17 - - Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Så fina bilder! :)

#18 - - Anna:

Du är duktig på att fota , hur länge har du hållit på?

Upp