Tisdag

Hej på er sovit gott? Jag har sovit i ca 11 timmar såååå skönt!
 
Idag ska vi ner till örsta igen med Misty som ska få hoppa. Ja det händer en del i mitt liv nu faktiskt. Jag har häst som jag ska åka till tar ca 1 timme och 20 minuter att komma ditt. Sedan allt i stallet allt babbel. Gud vet inte var tiden far iväg ibland faktiskt hehe! Men det är verkligen så kul. Jag trivs så bra här och Mirandra och jag har kommit bra överrens, jag tycker om henne, Lee och Izabelle alla som finns där. Igår red jag och Mirandra ut en riktigt långtur. Celina var så fin. Red med gummisnodd och hon fick fint i form sedan med lite bråk innan. Hon är så fin när man väl hittar dem stunderna hon går fint. Finns en del jobb kvar med henne, men vi har kommit en bra bit. Här är några bilder ifrån igår!
 
 
 
Fotografi, Hästar/Ridsport | |
#1 - - Anonym:

Fina bilder nu tror jag du börjar hitta hur jag vill ha bilderna :-)

#2 - - Nouw.com/bellapetterssons:

riktigt söt ponny och du har riktigt fin sits!!! :D

#3 - - Pauline:

härligt det ser ut :)

Upp