Mer död än levande

Hej på er har ni haft det bra?
 
Kan säga att jag verkligen lever fullt ut just nu. Jag har massor och göra hela tiden känns så härligt. Idag ska jag Tilda iväg och bada på g-vik som verkligen ska bli så kul. Saknar min tjej! Sedan i helgen från tors-sö är det jobb på örsta. Men på allt roligt har jag faktiskt råkat gett mig på att få borelia. Ni som inte vet så får man det av fästningar usch, hatar dem så himla mycket. I torsdags fick jag massa nässelutslag över hela kroppen vilket inte alls var så kul. Hela mitt öga var som en basketboll, helt seriöst haha. Säg något jag inte fått i mitt liv. Men i helgen som var något roligare var vi i Falsterbo. Falsterbo ligger längst ner i kusten i Skåne och jag bor ganska i mitten i Sverige. Vilket ledde till 6 och en halv resa till och lika mycket hem. Men det var verkligen värt det för vi hade så kul!! Inlägg om var jag köpte där kommer. Har även blivit blondin så ja, det händer en del och nu lovar jag och skriva lite mer!
 
 
 
 
 
| |
Upp