Läsarens kommentar

Så tråkigt at du slutat rida, kan säga att du tyvärr har förlorar en läsare på detta. Men tur nog gör du som du själv vill och jag ska inte styra över din vilja och ditt intresse. Ger dig ett stort lycka till i framtiden trots att jag nu hoppar av din resa som jag hoppade på för snart 1 år sedan.! 

Hm vad jag ska säga? Synd kanske självklart är det synd. Mitt liv mina val så är det ju. Jag kan inte låta mina föräldrar betala för något jag inte ens känner mig motiverad till och göra. Låta dem betala för något jag inte ens har ett intresse till. Jag gillar hästar och jag kommer säkert att sätta mig upp på en häst snart igen. Om en månad kanske. Jag kan rida någon gång ibland men då är det och rida ut. Utan krav och bara ha kul med en kompis. Att sluta rida har även hjälpt mig på andra sätt, skolan. Jag måste lägga ner mer energi nu på den prestera bra så min framtid går bra.

Just nu ser det ut som jag kommer fota hästar ett tag till istället för och rida. Att rida har varit så kul, jag hade nog mått så mycket sämre dem andra två åren annars. Ibland händer det saker oväntat. Jag kommer sakna det ibland kommer sakna denna ponny extremt. Men ibland går inte saker det är bara så. Jag har vetat detta ett tag nu, och jag står fast med mitt beslut och är nöjd.

 

 

| |
Upp