Boda borg

Åh snart är helgen här snart snart!

Imorgon ska vi till boda borg jätte roligt att få komma iväg med klassen. Jag är med Monica,Emel och Ebba. Ska bli skit kul! Vi börjar inte föns halv 10 vilket är så härligt! Ska inte ha så mycket fokus hur jag ser ut utan bara ha lämpiga kläder. Min helg består enbart av foto och vet ni ska fota en friser?! Hur kul! Och ska ut på ett fotouppdrag på lördag ska fota Alva och hennes Wigge. Fin fux med så lång man. Är verkligen taggad. Fredag ska jag fota Bea och hennes fina MSV B häst Doxa dem ska träna så bli kul. Doxa är svart och dem rider på kandar. Kommer en dressyr bomb på fredag kväll hehe.. Söndag ska jag fota Jenny och hennes friser. Är så taggad nu har jag äntligen hittat en seriös också. Ska inte bli hämtad föns tre så kan sova ett tag! Bjuder på en gammal bild från Stockholm, glad Isabelle bara smink i handen always...

| |
Upp